norss

Potwierdzamy dalsze problemy z działaniem poczty w zenbox.pl

Nie chcemy przed Państwem ukrywać problemów związanych z funkcjonowaniem poczty, gdyż rozumiemy jak bardzo ważne jest jej prawidłowe działanie.

Od momentu znacznego pogorszenia się sytuacji z pocztą w dniu wczorajszym, od około godziny 15 do godziny 4 w nocy, nad przywróceniem stabilności pracowało kilkunastu administratorów po stronie zenbox.pl oraz naszych partnerów.

O 3:41 przeprowadziliśmy ostatnie testy i uznaliśmy, że wszystkie problemy zostały rozwiązane. Od razu przygotowaliśmy zespół do pracy od samego rana, żeby na bieżąco monitorować sytuację.
Od godzin porannych obserwujemy znaczącą poprawę funkcjonowania poczty, jednak niestety po tak długich problemach niektórzy Klienci wciąż mogą zauważać opóźnienia w otrzymywaniu poczty na swoje skrzynki. Wszystkie te przypadki prosimy zgłaszać na kontakt@zenbox.pl.

Awaria była konsekwencją szeregu nałożonych na siebie problemów – przede wszystkim dużego obciążenia sieci i klastra pocztowego w wyniku bardzo dużego ruchu generowanego przez spamerów (w ostatnich dniach skala ataków przybrała niespotykane wręcz rozmiary).

W najbliższym czasie będziemy szerzej komunikowali przebieg wczorajszej sytuacji oraz informowali o wnioskach, które w tej chwili wyciągamy.

Bartosz Gadzimski
Prezes zarządu