[aktualizacja] Przerwa w dostępie do internetowego klienta pocztowego
W dniu dzisiejszym (04.02.2016r.) o godzinie 22 nastąpi przerwa w dostępie do internetowego klienta pocztowego poczta.zenbox.pl. Prace które będą wykonywane są związane z rozbudową klienta pocztowego. W związku z tym około godziny 22:00 nastąpi kilkunastominutowa przerwa, która w najgorszym przypadku nie powinna przekroczyć 60 minut.
W tym czasie serwery pocztowe będą pracować poprawnie – wiadomości wysłane i odebrane z innych programów klienckich będą dostarczane prawidłowo.
Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Aktualizacja 22:23
Dostęp do internetowego klienta pocztowego zenbox został odblokowany. Podczas trwania prac nie odnotowaliśmy żadnych problemów. Dla klientów którzy chcą pozostać przy starym wyglądzie klienta utworzyliśmy specjalny poradnik: https://pomoc.zenbox.pl/kb/articles/496-zmiana-domy-lnego-wygl-du-poczty-webmail