norss

[aktualizacja] Przerwa w dostępie do internetowego klienta pocztowego

W dniu dzisiejszym (04.02.2016r.) o godzinie 22 nastąpi przerwa w dostępie do internetowego klienta pocztowego poczta.zenbox.pl. Prace które będą wykonywane są związane z rozbudową klienta pocztowego. W związku z tym około godziny 22:00 nastąpi kilkunastominutowa przerwa, która w najgorszym przypadku nie powinna przekroczyć 60 minut.

W tym czasie serwery pocztowe będą pracować poprawnie – wiadomości wysłane i odebrane z innych programów klienckich będą dostarczane prawidłowo.

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Aktualizacja 22:23

 

Dostęp do internetowego klienta pocztowego zenbox został odblokowany. Podczas trwania prac nie odnotowaliśmy żadnych problemów. Dla klientów którzy chcą pozostać przy starym wyglądzie klienta utworzyliśmy specjalny poradnik: https://pomoc.zenbox.pl/kb/articles/496-zmiana-domy-lnego-wygl-du-poczty-webmail