Dostarczanie wiadomości przez smtp.zenbox.pl w dniu 22.11.2017
Aktualizacja 16:42
Wszystkie zakolejkowane wiadomości email zostały dostarczone, w razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt na https://pomoc.zenbox.pl/pl/new-ticket .
Raz jeszcze przepraszamy za wynikły problem jednocześnie zapewniamy, że wprowadzone zostały dodatkowe poprawki w systemie klastra pocztowego oraz monitoringu, które zabezpieczą przed wystąpieniem podobnej sytuacji.
Odnotowaliśmy dzisiaj szereg zgłoszeń o problemach z wysyłaniem i otrzymywaniem wiadomości wysyłanych przez smtp.zenbox.pl. Ze względu na niestandardowe objawy proces analizy trwał dłużej niż zazwyczaj i trwa nadal.
Udało się ustalić zawieszenie się jednego z 7 głównych serwerów pocztowych w taki sposób, że monitoring nie wykazywał problemów. Wiadomości, które akurat trafiły na "zawieszony" serwer trafiły do kolejki, która systematycznie jest opróżniana i zaległe wiadomości są dostarczane do adresatów.
Z wstępnej analizy wynika, że część wiadomości uległa opóźnieniu w dostarczeniu ale zostaną dostarczone. Przewidywany czas dostarczenia wszystkich zaległych wiadomości to 2 godziny.
W przypadku sygnałów o braku dostarczenia wiadomości prosimy o kontakt przez https://pomoc.zenbox.pl/pl/new-ticket
Przepraszamy za powstały problem oraz pozostajemy do dyspozycji,
Zespół zenbox.pl