Komunikaty techniczne

Migracja infrastruktury zenbox – klastry s17, x1

[Aktualizacja 6:29 26.09.2019] 
Informujemy, że zaplanowana migracja klastrów s17 oraz x1 do nowego centrum danych przebiegła prawidłowo.
W związku z ukończonymi pracami, jeżeli Państwa domeny kierowały na wspomniane klastry za pomocą rekordów A, w celu zachowania ciągłości działania serwisów prosimy o zaktualizowanie w nich adresów IP ze starych na nowe zgodnie z listą zawartą we wpisie. 
W przypadku chęci uzyskania pomocy podczas zmiany adresu IP, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Informujemy, że w godzinach porannych dnia 26 wrzesień 2019 roku, między godziną 4:00 a 5:00 odbędzie się planowana migracja klastrów s17, oraz x1 do nowego centrum danych.

Jeżeli Twoja domena posiada rekordy DNS w pełni obsługiwane przez zenbox, nie są wymagane żadne zmiany w jej ustawieniach. Sprawie powinny się przyjrzeć i podjąć odpowiednie czynności podmioty, których domeny posiadają konfigurację w takich serwisach jak cloudflare, lub sama domena skierowana jest na infrastrukturę zenbox przy pomocy rekordu A.

W związku z powyższymi działaniami zmienią się następujące adresy IP:

s17: 
Z adresu 91.185.184.241 na 2.57.137.17
Z adresu 85.194.241.224 na 2.57.138.103
Z adresu 85.194.246.248 na 2.57.138.104
Z adresu 185.36.169.216 na 2.57.138.105
Z adresu 212.91.26.16 na 2.57.138.106

x1:
Z adresu 85.194.243.145 na 2.57.137.252
Z adresu 31.186.83.97 na 2.57.138.99
Z adresu 85.194.246.212 na 2.57.138.100
Z adresu 185.36.169.50 na 2.57.138.101
Z adresu 212.91.26.63 na 2.57.138.102

Przekierowanie starych adresów IP potrwa do 10 października 2019 roku i nie będzie miało żadnego wpływu na poprawne działanie Państwa stron Internetowych, oraz usług pocztowych.

Celem migracji jest zwiększenie prędkości działania serwisów Internetowych naszych Klientów, oraz poprawienie stabilności i ich bezpieczeństwa usług. Podczas prac wystąpi jedna przerwa w dostępie do usług trwająca do 45 minut.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.