Komunikaty techniczne

Prace techniczne w obrębie klastrów – s4, s5, s6, s13

[Aktualizacja 01:00 17.10.2019] 
Informujemy, że planowane prace techniczne w obrębie klastrów s5, s6, oraz s13 odbyły się prawidłowo – czas niedostępności usług wyniósł 15 minut. W związku z ukończonymi dwudniowymi pracami, jeżeli Państwa domeny kierowały na wspomniane klastery za pomocą rekordów A, w celu zachowania ciągłości działania serwisów prosimy o zaktualizowanie w nich adresów IP ze starych na nowe zgodnie z listą zawartą w komunikacie. W przypadku chęci uzyskania pomocy podczas zmiany adresu IP, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

[Aktualizacja 01:00 16.10.2019]
Informujemy, że zaplanowane prace w obrębie klastra s4 przebiegły prawidłowo. Czas niedostępności usług wyniósł 15 minut.


Uprzejmie informujemy, że w godzinach nocnych z 15 na 16, oraz z 16 na 17 października 2019 roku, odbędą się planowane prace serwisowe klastrów s4, s5, s6, s13.

Podczas wspomnianych prac, jeżeli domena posiada rekordy DNS w pełni obsługiwane przez zenbox, nie są wymagane żadne zmiany w jej ustawieniach. Sprawie powinny się przyjrzeć i podjąć odpowiednie czynności podmioty, których domeny posiadają konfigurację w takich serwisach jak cloudflare, bądź sama domena skierowana jest na infrastrukturę zenbox przy pomocy rekordu A.

Poniżej przedstawiamy harmonogram prac:
16.10.2019, między 0:15 a 1:00 – klaster s4
17.10.2019, między 0:15 a 1:00 – klastry s5, s6, s13

W związku z powyższymi działaniami zmienią się następujące adresy IP:

s4
Z adresu 185.23.21.12 na 2.57.137.4
Z adresu 185.23.21.85 na 2.57.138.115
Z adresu 185.23.21.86 na 2.57.138.116
Z adresu 185.23.21.98 na 2.57.138.117
Z adresu 185.23.21.119 na 2.57.138.118
Z adresu 185.23.21.120 na 2.57.138.120
Z adresu 185.23.21.121 na 2.57.138.121
Z adresu 185.23.21.122 na 2.57.138.122
Z adresu 185.23.21.210 na 2.57.138.123
Z adresu 185.23.21.221 na 2.57.138.124
Z adresU 185.23.21.250 na 2.57.138.125

s5
Z adresu 185.23.21.13 na 2.57.137.5
Z adresu 185.23.21.93 na 2.57.138.126
Z adresu 185.23.21.115 na 2.57.138.127
Z adresu 185.23.21.117 na 2.57.138.128
Z adresu 185.23.21.123 na 2.57.138.129
Z adresu 185.23.21.191 na 2.57.138.130
Z adresu 185.23.21.254 na 2.57.138.131

s6
Z adresu 185.23.21.14 na 2.57.137.6
Z adresu 185.23.21.59 na 2.57.138.132
Z adresu 185.23.21.68 na 2.57.138.133
Z adresu 185.23.21.109 na 2.57.138.134
Z adresu 185.23.21.110 na 2.57.138.135
Z adresu 185.23.21.111 na 2.57.138.136
Z adresu 185.23.21.112 na 2.57.138.137
Z adresu 185.23.21.113 na 2.57.138.138
Z adresu 185.23.21.114 na 2.57.138.139
Z adresu 185.23.21.173 na 2.57.138.140
Z adresu 185.23.21.185 na 2.57.138.141

s13
Z adresu 185.23.21.42 na 2.57.137.13
Z adresu 185.23.21.55 na 2.57.138.142
Z adresu 185.23.21.56 na 2.57.138.143
Z adresu 185.23.21.64 na 2.57.138.144
Z adresu 185.23.21.87 na 2.57.138.145
Z adresu 185.23.21.97 na 2.57.138.146
Z adresu 185.23.21.224 na 2.57.138.147
Z adresu 185.23.21.247 na 2.57.138.148
Z adresu 185.23.21.124 na 2.57.138.149


Przekierowanie starych adresów IP potrwa 2 tygodnie i nie będzie miało żadnego wpływu na poprawne działanie Państwa stron Internetowych i usług pocztowych. 

Prace mają na celu zwiększenie prędkości działania serwisów Internetowych naszych Klientów oraz poprawienie stabilności i bezpieczeństwa usług. 
Podczas prac wystąpi jedna przerwa w dostępie do usług trwająca do 15 minut.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.