Informacje

Prace modernizacyjne w obrębie infrastruktury zenbox

[AKTUALIZACJA 23:21 15.01.20]
Informujemy, że wszelkie planowane prace zostały sfinalizowane, nie odnotowaliśmy przy tym żadnych problemów podczas przeprowadzanych operacji.
Wszelkie zablokowane funkcjonalności zostały przywrócone i nie odnotowują żadnych problemów w działaniu.
Trzymamy jednak rękę na pulsie i w dalszym ciągu testujemy prawidłowość w działaniu naszych systemów – stąd gdyby napotkali Państwo na jakiś problem, bardzo prosimy o pilny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Przepraszamy za minioną nieobecność i cieszymy się, że możemy dla Państwa ulepszać świadczone przez nas usługi. 🙂

 

[AKTUALIZACJA 22:10 15.01.20] 
Chcielibyśmy Państwa poinformować, że w dalszym ciągu pracujemy nad aktualizacjami, które przebiegają bez żadnych komplikacji. 🙂
Obecnie uruchomiony został już dostęp do systemu płatności, dzięki czemu wróciła możliwość regulowania zamówień.
Do działania powróciła również strona, wraz z możliwością składania nowych zamówień.
Aktualnie trwają prace przy aktualizacji panelu Klienta.

 

[AKTUALIZACJA 20:00 15.01.20]
Informujemy, że zgodnie z planem rozpoczynamy prace związane z modernizacją systemu bilingowego oraz CRM. Od tego momentu nasz Dział Obsługi Klienta, będzie mieć ograniczony dostęp do wglądu w Państwa usługi, co może wydłużyć czas rozwiązania zgłoszenia. Po zakończonych pracach poinformujemy o tym Państwa. Przepraszamy za utrudnienia.

Informujemy, że dnia 15 stycznia 2020 roku od godziny 20:00 będą przeprowadzane prace modernizacyjne, które potrwają maksymalnie do godziny 24:00. W planowanym przedziale czasowym nastąpi przerwa w dostępie do Panelu Klienta zenbox oraz składania nowych zamówień w nim, jak i na stronie głównej zenbox. W tym czasie nie będzie również możliwe uregulowanie płatności. Podczas prac, Biuro Obsługi Zenbox będzie mieć ograniczony wgląd do Państwa usług, co może przełożyć się na wydłużony czas rozwiązania Państwa zgłoszeń.

Przerwa ta ma charakter planowy, w czasie jej trwania wykonywana będzie aktualizacja naszego głównego systemu bilingowego oraz CRM.

Wszelkie ewentualne problemy występujące po aktualizacji prosimy niezwłocznie zgłosić do naszego Biura Obsługi Klienta.

Przepraszamy za utrudnienia.