Informacje

Intuicyjne zarządzanie pocztą oraz liczne udogodnienia

Szanowni Klienci,

chcąc utrzymać rozwój na jak najwyższym poziomie, informujemy, że wraz z przeprowadzanymi pracami technicznymi, o których mówiliśmy w ostatnim statusie Planowe prace serwisowe infrastruktury pocztowej, wdrożyliśmy również kilka nowych opcji oraz udogodnień.

Poniżej zamieszczamy listę wdrożonych rozwiązań pocztowych wraz z odnośnikami do naszej bazy wiedzy w celu poznania szczegółów oraz instrukcją ich użycia:

Ówczesna wersja przekierowań oraz aliasów została dopracowana i rozdzielona do osobnych podstron w taki sposób, by nie były błędnie interpretowane, a tworzenie ich było jasne i klarowne. W celu zapoznania się z nowymi funkcjonalnościami, zapraszamy do artykułów bazy wiedzy, do których odnośniki znajdują się powyżej.


Oprócz powyższych rozwiązań została przebudowana struktura zarządzania pocztą, tak by była jeszcze bardziej intuicyjna oraz łatwiejsza w obsłudze.

Poniżej prezentujemy udogodnienia:
Pierwszym z udogodnień jest możliwość sortowania skrzynek pocztowych alfabetycznie oraz względem jej pojemności.

Kolejnym wprowadzonym udogodnieniem pomocnym przy prowadzeniu dużej ilości kont pocztowych jest stronicowanie listy skrzynek, na 10, 25, 50 oraz 100 skrzynek pocztowych w obrębie wyświetlanej podstrony.

Dostępne jest również wyszukanie skrzynek pocztowych po jej nazwie.

Poniżej zamieszczamy podgląd opisanych wyżej udogodnień:

Kolejnym ważnym udogodnieniem jest możliwość monitorowania całkowitego wykorzystania poczty przy pomocy suwaka, który informuje nas czy nie grozi nam nagłe wykorzystanie dostępnej przestrzeni. Pasek zajętości jest dostępny między innymi nad listą skrzynek pocztowych w obrębie wybranej domeny.

Mamy nadzieję, że wprowadzone nowości pozwolą cieszyć się jeszcze bardziej sprawnym zarządzaniem zapleczem pocztowym. Niebawem zaprezentujemy kolejne nowości.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.