Problem z prawidłowym funkcjonowaniem poczty
[Aktualizacja 16:25 15.02.2021]
Informujemy, że o godzinie 15:54 sytuacja została opanowana i tym samym nie przewidujemy kolejnych przerw w funkcjonowaniu poczty.
Powodem awarii były problemy sieciowe charakteryzujące się kilkoma, kilkuminutowymi przerwami w dostępie do Państwa poczty.
Dział administracji nieustannie pracuje nad wyeliminowaniem problemu, by ten nie powtórzył się w przyszłości.
Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Informujemy, że od godziny 14:57 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem poczty w obrębie infrastruktury zenbox.
Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.
Wiadomości nadane na Państwa skrzynki pocztowe powinny dotrzeć poprawnie z krótkim opóźnieniem.
Za powstałe w ten sposób utrudnienia najmocniej przepraszamy.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.