Informacje

Prace aktualizacyjne głównego systemu bilingowego oraz CRM (12.01.2022)

[AKTUALIZACJA 02:35 13.01.2022]
Uprzejmie informujemy, że prace serwisowe zostały zakończone pomyślnie. Testy dokonanych dzisiejszej nocy zmian nie wykazały żadnych nieprawidłowości.

W przypadku odnotowania jakichkolwiek problemów z poprawnym działaniem Panelu Klienta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

[AKTUALIZACJA 22:00 12.01.2022]
Informujemy, że zgodnie z planem rozpoczynamy prace związane z modernizacją systemu bilingowego oraz CRM. Od tego momentu nasze Biuro Obsługi Klienta, będzie mieć ograniczony dostęp do wglądu w Państwa usługi, co może wydłużyć czas rozwiązania zgłoszenia.
O zakończonych pracach będziemy Państwa informować.
Przepraszamy za utrudnienia.

 

 

Informujemy, że z dnia 12 na 13 stycznia 2022 roku, między godzinami 22:00, a 02:00 będą przeprowadzane planowane prace aktualizacyjne naszego głównego systemu bilingowego oraz CRM.

W samym oknie serwisowym nastąpi przerwa w dostępie do Panelu Klienta oraz strony głównej Zenbox. W tym czasie nie będzie również możliwe uregulowania płatności.

Uwaga! Państwa strony WWW oraz usługi pocztowe będą funkcjonować bez żadnych zakłóceń.

Podczas prac, Biuro Obsługi Zenbox będzie mieć ograniczony wgląd do Państwa usług, co może przełożyć się na wydłużony czas rozwiązania zgłoszeń.

Wszelkie ewentualne problemy występujące po aktualizacji, prosimy niezwłocznie zgłosić do naszego Biura Obsługi Klienta.

Przepraszamy za utrudnienia.